سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کشور گرجستان

نظر

در طی سال‌های اخیر، گرجستان به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای نزدیک به ایران تبدیل شده که که سالانه افراد زیادی جهت دریافت اقامت گرجستان، از طریق روش‌های مختلف اقدام می‌کنند. مهاجرت و زندگی در هر کشوری، مزایا و معیاب خاص خود را به دنبال دارد و گرجستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که بتوانید در این کشور زندگی کنید، روش‌های مختلفی جهت اخذ اقامت گرجستان از طرف دولت این کشور برای اتباع خارجی ارائه شده است اما شما باید شرایط خود را کامل بسنجید و قبل از هرگونه اقدام، حتما با مزایای زندگی در گرجستان آشنا شوید.

مزایای زندگی در گرجستان

زندگی در گرجستان، علاوه بر مشکلاتی که می‌تواند برای مهاجرین به همراه داشته باشد، دارای مزایای متعددی بوده که در ادامه به بررسی کامل آنها می‌پردازیم:

ارزان بودن گرجستان در مقایسه با کشورهای اروپایی

گرجستان، کشوری اوراسیایی می‌باشد؛ بدین معنا که بخشی از آن در قاره آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا واقع شده است. اما از نظر هزینه زندگی، قیمت ملک و سایر موارد بسیار ارزان‌تر از کشورهای اروپایی بوده و به همین علت به یکی از مقاصد پرطرفدار در میان مهاجران ایرانی تبدیل شده است. بنابراین می‌توان گفت هزینه پایین زندگی در این کشور، یکی از اصلی‌ترین مزایای زندگی درگرجستان بشمار می‌رود.

نزدیکی گرجستان به ایران

با وجود اینکه گرجستان و ایران کشورهای همسایه یکدیگر نیستند، اما فاصله چندانی با هم ندارند. پرواز تهران – تفلیس تنها 90 دقیقه بطول می‌انجامد و از این رو دارندگان اقامت گرجستان دغدغه هزینه رفت و آمد بین دو کشور را نخواهند داشت.

طبیعت چشم‌نواز گرجستان

گرجستان از نظر طبیعت، یکی از زیباترین کشورها در دنیا محسوب شده و به همین علت سالانه، میزبان گردشگران متعددی از سراسر دنیا می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا بخش عمده‌ای از اقتصاد گرجستان، بر پایه صنعت گردشگری این کشور بنا شود.

امنیت بالای گرجستان

گرجستان از نظر امنیت اجتماعی، به عنوان سومین کشور در دنیا شناخته شده که پلیس‌های ان نیز جزو دومین پلیس‌های پاک جهان هستند. از آنجایی که دولت این کشور، حتی برای جرم‌های کوچک نیز مجازات‌های سنگین در نظر گرفته، میزان جرم و جنایت در گرجستان به حداقل رسیده و به کشوری ایمن تبدیل شده است.